چربی bgcolor="#ebf1f7" background="/weblog/theme-desiner/01/1.gif">
نوشته شده توسط : علی
آپلود عکس" border="0">

چربی یک منبع خوب کالری بوده و تا اندازه ای برای جذب ویتامین و پرورش عضلات لازم می باشد. بیشتر چربی ها باید منابع گیاهی فراهم شوند تا منابع جانوری، البته چربی را در حد کم مصرف نموده و در نظر داشته باشید روزانه کمتر از 20 درصد چربی می تواند تأثیر به سزایی در پرورش عضله داشته باشد.

مصرف زیاد چربی تحرک جثه ی شما را کم کرده و در نهایت حالت سستی و تنبلی  به شما دست می دهد و تمایل کمتری به تمرین و وزنه زدن پیدا می کنید. این ماده ی غذایی در عملکرد حیاتی بدن اهمیت زیادی دارد زیرا ذخیره ی کالری فراهم می کند. وقتی مقدار چربی رژیم غذایی تان را کاهش دهید، لازم نیست که دیگر نگران بزرگ شدن شکمتان باشید.

چربی های اشباع شده که در درجه ی حرارت اتاق جامد می شوند، از فرآورده های جانوری نظیر گوشت ها، کره، پنیر، زرده ی تخم مرغ به اضافه ی منابع گیاهی چون نارگیل و روغن نخل به دست می آیند. چربی های اشباع نشده در دمای حرارت اتاق به صورت مایع هستند و در روغن های گیاهی و بعضی از خوراکی های گیاهی مانند : پسته، بادام و تخمه ها یافت می شوند. انجمن قلب و عروق آمریکا توصیه می کند که حدود 30 درصد از کالری روزانه ی خود را از طریق چربی به دست آورید.





:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: