bgcolor="#ebf1f7" background="/weblog/theme-desiner/01/1.gif">
نوشته شده توسط : علی

وزنه های چندتایی یا سوپرست ها، تمریناتی از وزنه های آزاد هستند که ترکیبی از دو یا چند تمرین وزنه برداری می باشند. شما یک تمرین را تمام کرده و بلافاصله تمرین بعدی را شروع کنید.

وزنه زدن ترکیبی دوکار را انجام میدهد. اول اینکه یک تمرین بدنی خیلی سخت و جدی را فراهم می کند و دوم اینکه به شما کمک نموده



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

ما به تمامی ورزشکاران انجام تمرینات جامع بدنسازی را توصیه می کنیم اما اگر به تمرینات متمرکز روی عضلات احتیاج دارید، می توانید از برنامه های تمرینات متمرکز روی عضلات استفاده کنید. به هرحال شما باید دستورات عملی زیر را هنگام اجرای هر یک از برنامه های تمرینی رعایت کنید.

1. از آنجایی که این برنامه چه در تمرینات جامع یا متمرکز برای مردان قویو عضلانی طراحی شده است ابتدا 2 روز هفته اول پشت سر هم تمرین کنید و تمرینات هفته دوم را به همین صورت انجام می دهید و تمرینات هفته سوم همان تمرینات برنامه ریزی شده هفته اول می باشد و همین روال تا12 هفته ادامه پیدا می کند.

2. شما همیشه در هنگام اجرای تمرینات به یک کمکی جهت حفظ سلامت و ایمنیه خود احتیاج دارید.

3. تمرینات را سه روز در هفته انجام دهید. سعی کنید حداقل 48 ساعت بین جلسات تمرین استراحت کنید تا عضلات زمان کافی جهت بازیافت برای پیشرفت مطلوب و مناسب داشته باشند.

4. بعد از انجام تمرینات اروبیکی و کششی جهت گرم کردن عضلات یک سری از تمرینات نرمشی جهت آماده شدن عضلات در ست اول یا وزنه های سبک تر از حد معمول انجام دهید.

5. تمرینات سطح پیشرفته سه ست 6 تا 10 تکرار برای هر تمرین را شامل می شود و انتخاب وزنه جهت تمرین در ست های دوم و سوم شبیه روش انتخابی وزنه در سطوح مبتدی و متوسط می باشد.

6. تمرینات ورزشکاران سطح پیشرفته همانند تمرینات سطح متوسط متغیر می باشد.

7. یک یا دو تکرار محدود در آخر هر تمرین را انجام دهید و هنگامی که دیگر نتوانستید بیش از یک تکرار را کامل کنید این مرحله را مرحله تحلیل رفتن عضله می نامند و ممکن است که رشد عضله را اصلاح کند.

برای دریافت برنامه جامع بدنسازی سطح پیشرفته به ادامه مطلب مراجعه نمایید



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مهر 1394 | نظرات ()